Małe - wielkie zwycięstwa:)

Uaktualniłam swoją mapę odwiedzonych miejsc na TripAdvisor i chciałabym się z Wami podzielić dobrą wiadomością.

Nawet nie wiem kiedy - udało mi się spełnić 16 podróżniczych marzeń w ciągu 3 lat:) 
Najbardziej cieszy mnie fakt, że zapracowałam na nie sama...aż mi się łezka w oku kręci na myśl o wszystkich wyrzeczeniach, cierpieniach i innych duperelach, które doprowadzały mnie do rozpaczy i depresji po to, by poczuć euforię wsiadając do pociągu czy samolotu...

Nie żałuję ani jednej chwili, odkąd trzasnęłam drzwiami domu z widokiem na zalew. Ten moment zmienił WSZYSTKO w moim życiu i gdy przypominam sobie siebie jako 19-latkę, to na mojej twarzy pojawia się tylko uśmiech politowania :]
Zresztą, kto dotrwał ze mną do dziś, ten wie:*

Jeżeli ktoś z Was ma jeszcze jakieś opory przed spełnianiem swoich marzeń, to czas spojrzeć w lustro i zadać sobie pytanie "Co tak na prawdę chcę w życiu robić? ... A potem zacząć to robić".
Jedynym bagażem, jaki musisz mieć ze sobą podczas podróży w głąb siebie, jest odwaga.

Robiąc pierwszy krok w nieznane zawsze panikuję, ale potem towarzyszy mi uczucie podobne do tego, gdy wchodzę do ciemnego pokoju, naciskam pstryczek i nagle pomieszczenie zalewa światło.
Widzę jasno i klarownie. I już nie martwi mnie, co spotkam w ciemności. Czuję "tu i teraz". Wiem, co mnie otacza. Wiem, że nikt nie musi trzymać mnie za rękę. A jak już oswoję się z nową rzeczywistością, a strachy przestają mieć wielkie oczy...zaczynam szukać kolejnych drzwi.

Poszerzanie strefy komfortu jest jak na razie moim życiowym celem.
Nie bać się życia i świata to jest dopiero sztuka!
I gdy odkrywam kolejny kraj, poznaję ludzi, smaki, zapachy, kulturę, uczę się wszystkiego od nowa, próbuję dotrzeć tam, gdzie czyha nieznane - czuję się wolna i szczęśliwa.

Ale by to odkryć musiałam zrobić pierwszy krok...a wszystko zaczęło się od pewnych walentynek, które spędziłam z dziewczyną, choć miałam chłopaka:p

Pozdrowienia dla D.
(Zapraszam na jej podróżniczego bloga: http://dariaviajera.blogspot.com/)

1. Czechy




2. Montenegro
http://nyczka-podrozniczka.blogspot.com/2013/06/co-prawda-pojawi-sie-juz-jeden-post-o.html
















8. Niemcy




9. Francja



10. Monako


11. Holandia



12. Grecja

http://nyczka-podrozniczka.blogspot.com/2013/07/autostopem-tu-i-tam-grecja.html



13. Watykan




14. Polska




15. Jedno z moich największych życiowych marzeń -obserwacja Zorzy Polarnej w północnej Norwegii
Wydawało mi się najbardziej niemożliwe do osiągnięcia.

A jednak http://nyczka-podrozniczka.blogspot.com/2013/06/zorza-polarna-norwegia.html
oraz
http://nyczka-podrozniczka.blogspot.com/2013/06/norwegia-2013.html




A teraz jestem w Turcji i wracać mi się nie chce! :D

16. Turcja



 "Żyć swoim życiem nie jest egoizmem.
Egoiz­mem jest wy­maga­nie od in­nych, by żyli życiem, które komuś wy­daje się najwłaściw­sze."


Pozdrowienia i powodzenia w spełnianiu marzeń! :)
\

Komentarze

Popularne posty