Czarnogóra-Budva i okolice

Co prawda pojawił się już jeden post o Montenegro, ale tym razem chciałabym pokazać ten kraj z trochę innej strony. W poprzednim poście mogliśmy kluczyć w wąskich uliczkach, jednak tym razem zapraszam do podziwiania otwartej przestrzeni.                      Tak się toczyło życie w dzikiej Czarnogórze:)

Zdjęcia pochodzą z Budvy, Petrovac na Moru oraz Cetinje.


Budviańska Ballerina:)

 Widok na Stare Miasto



Spacerkiem po Budvie...


Cytadela na Starym Mieście

 Palma mi odbiła:)

Mała świątynia

Citadella

Nie może zabraknąć uliczek i schodków<3

A nocą na Starym Mieście rozbrzmiewała muzyczka:)

Nasz ulubiony klubik "Hacienda"-kubańskie rytmy, gorrąca salsa-uwielbiam!

Ja się wstyydzeee;p 





 Plażowanie...

Widok z trasy prowadzącej do plaży Mogren

 Moje ulubione zdjęcie:)

Plaża Mogren


 turkusik:)

przejażdżka motorówką:)




Wędrówki...

Wyprawa na wzgórze Maine, w pewien pochmurny dzień;)

Gigant!

Widok ze szczytu

niezłe zachmurzenie^^
                                       A czarnogórskiego deszczu nigdy nie zapomnę;) 

Zaczaiłyśmy się na mszę prawosławną...

Budva nocą


Zwiedzanie okolicy!

Zatrzymałyśmy na stopa autobus, ale okazało mi się, że nie ma już miejsc...
więc kierowca kazał nam usiąść na pilotce we dwójkę!:D


Cetinje

Koci:) 


a potem...
Wyprawa do Petrovac na Moru...zasnęłam!


 Za 3! podejściem dotarłyśmy do małego miasteczka

Piwsko!

łowiem sem z panem serbem:)

Mój domek na klifie...



Serbskie dziecko nieobute:) (Koci 2);*



Montenegro 2010

Komentarze

Popularne posty