Wolontariat w Hiszpanii II

A po wypełnieniu zadań wolontariusza...
było drugie życie!;D

Zdjęcia zostały zrobione w Madrycie, Toledo i El Escorial:)


Zagryzam M&Msami nalewkę pomarańczową!

 Kulturalnie, świeży soczek na Gran Via...

A tutaj jakiś pan kulturalnie werbuje sobie prostytutkę...
Odpoczynek w cieniu El Retiro
 Tu straciłam swój kapelusz...został na drzewie!

Maraton po muzeach: Prado i...

...Reina Sofia


"Chujowe buty"

El Olivar-cudowna babeczka zaproponowała nam piwko i pyszne tapas-z salchichą! mmm!




Latając po mieście i trzodę robiąc!

Karabinieri


Taplanko w fontannie musi być!:D

Gwiazda również! chyba będę je kolekcjonować...:)

Z Anulką!
 Mariachi!<3 same guaposy;p

 Corrida! szok, ale warto to zobaczyć...
 Plaza de Torros

Anulki moje kochane:)

Cubo de basura y yo;)

El Retiro

Trolololo
 Giry w górę chicas!;p

Tap menl

Gumisiee

Domówka;p
 Jedna z tych najdłuższych tras do przejścia w środku nocy...;D
 Wizyta w meczecie

Cerveza todo el tiempo!

Rusałki

huziu, huziu

Plaza Mayor

Sangria w El Escorial;)

Ja ja nadaję na żywo?:D jakiś wywiad...
TEST na męskość: zdany! piwo otwarte!

 Toledo! Jakby stado byków nas goniło...

Las menelas:)

Gffiastka:)

Krzysztof Ibisz, polecam!

Z nimi nigdy się człowiek nie nudzi...wariatki moje;*


Hiszpania 2011

Komentarze

Popularne posty